Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Τελευταία λόγια

Ήθελε να ζήσει……

Ο Χάρος όμως, χρονοδιαγράμματα έχει να τηρήσει. Φυλακίζει τη ψυχή στης γης τα έγκατα ή την ελευθερώνει στου ουρανού τα αιθέρια.

Σ’αέρινα παλάτια σε μπάσανε, σε περίοπτη θέση σε τοποθετήσανε. Γαλήνεψε επιτέλους.

Δεν θέλω να με παρακολουθείς, άσε με, ανάξιος σου είμαι. Ευτυχώς δεν κληρονόμησα το όνομα σου. Δικαιολογία είναι…...το γνωρίζω.

Θέλω να σου μιλήσω,όμως, μια τελευταία φορά.

Να σου μιλήσω για σένα, να σου μιλήσω για μένα.

Να σε ρωτήσω για όσα έκρυψες και χαθήκανε μαζί σου.
Να απολογηθώ που πιότερα δεν νοιάστηκα γι’ αυτά.

Να σε ευχαριστήσω για την αγάπη σου.
Να απολογηθώ για το ότι δεν την δικαιολόγησα.

Να σε συγχαρώ για το ήθος σου.
Να απολογηθώ που δεν θα το τιμήσω.

Να σου εκφράσω τον θαυμασμό μου.
Να απολογηθώ που δεν τον έδειξα.

Να σου πω πως θέλω να σου μοιάσω.
Να απολογηθώ που δεν θα σου μοιάσω.


Να απολογηθώ που άργησα να δακρύσω.

2 σχόλια:

dokisisofi είπε...

diko sas ein'afto? parte to pisw (oxi pos den to kanate)

Ο/Η Ο Ανόητος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Τί έπεται...":

Αν και καθαρά προσωπική σου παράγραφος, εν μέρει, αντιλαμβάνομαι τι θέλεις να πεις ή τα συναισθήματα σου, οπόταν δεν θα σχολιάσω ιδιαίτερα το κείμενο σου.
"Θέλω επειγόντως ένα κεφάλαιο γεμάτο καυγάδες. Ένα άλλο με ΄κύμματα και ένα τρίτο με αμμόλοφους". Περίγραψες, πιστεύω, τα θέλω σου τώρα.

"Στο δρόμο, να θυμάμαι να ρουφάω την κοιλιά".
Και ολοκλήρωσες με τον αυτοσαρκασμό, αναγκαίο συστατικό της ύπαρξης μας.

Και γι' αυτο μου αρέσει να σε διαβάζω, λέγοντας το χωρίς να θέλω να σε γλείψω, διότι δεν έχω λόγο να σε γλείψω. Μου αρέσει η αλήθεια σου (δεν είμαι ακόμη σίγουρος αν είναι επiτηδευμένη, και ελπίζω όχι|.

Η αλήθεια στο post tou neo ledras πως "δεν μου αρέσει αυτή η πόλη" αλλά, κυριότερα, η αλήθεια:
lexi emena den einai anwnymoi, kai oute mou eipe kaneis geitses, paroti antapedosan ta pyra.
Opws sou ta antapodidw ki egw , epiveveontas tin proti mou parenthesi sto keimeno tou Fournier.Btw den katalava ti paristaneis twra: Allou pineis mpires allou tis amolas? Ksereis oti egw se katalava kai den pernoun edw ta glipsimata, etsi?



Ανάρτηση από τον/τη Ο Ανόητος στο Παραμεθόρια κι οριακά τη 21 Απρίλιος 2008 3:42 μμ

dokisisofi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.