Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

27 Χρόνια σας Ακούω

Φίλτατοι Πολιτικοί Ταγοί και Καρεκλοκένταυροι,

27 χρόνια ακούω τις συμβουλές, νουθεσίες, υποδείξεις, συστάσεις και υπαγορεύσεις σας.
27 χρόνια σας ακούω να καθορίζετε τον πατριωτισμό, να μιλάτε για αγώνα και ελευθερία, για μια βιώσιμη και δίκαιη λύση, να προσδιορίζετε την ηθική.
27 χρόνια απορώ με τον ψευδοπατριωτισμό σας, διερωτούμαι αν πράγματι πιστεύετε στα όσα λέτε περί αγώνα και ελευθερία, αναρωτιέμαι, ο κουτός, τι θα απογίνετε εάν- τρελλή εικασία - λυθεί το Κυπριακό, δεν νομίζω να αγωνιστείτε ποτέ καθώς δεν είστε διατεθειμένοι να θυσιάσετε την περιουσία σας, έπαψα να πιστεύω πως πράγματι θέλετε λύση, αηδίασα την αισχρότατη ανηθικότητα και τα χυδαία ψεματα σας, και ας κόπτεσθε περί του αντιθέτου, και σιχάθηκα την συμπεριφορά σας προς τους πρόσφυγες.

Είμαι 27 χρονών και έχω ένα και μοναδικό όνειρο το οποίο καταστρέψατε ήδη. Την επιστροφή. Τι μου απέμεινε να ονειρευτώ;

Δεν μας χέζετε λέω εγώ, ανάξιοι πολιτικοί του 1960; Εσείς, που παραλάβατε μια Κύπρο ολόκληρη και μας την παραδώσατε μισή;

Δεν μας χέζετε και εσείς, ανάξιοι πολιτικοι του 2000, πιστά αντίγραφα του 1960 ; Που δεν θα επανενώσετε ποτέ την Κύπρο αλλά δεν παύσατε ποτέ να πουλάτε ψεύτικες ελπίδες;

Έτσι θα μεγαλώσω και τα παιδιά μου. Να έχει χεσμένους τους μελλοντικούς ανάξιους πολιτικούς του 2040, τα μελλοντικά πιστά αντίγραφα της δεκαετίας του 2000.

Δεν υπάρχουν σχόλια: